Dom Przyjęć Mewa to doskonałe miejsce na zorganizowanie spotkania biznesowego lub imprezy firmowej, takiej jak:
Na terenie Domu Przyjęć znajdują się dwie sale:
- szkolenie,
- konferencja,
- bankiet,
- jubileusz,
- inne imprezy firmowe np. spotkania wigilijne, wielkanocne.
Na terenie Domu Przyjęć znajdują się dwie sale:
- sala konferencyjno-bankietowa - mieszcząca nawet 200 osób,
- sala konferencyjna - przeznaczona dla około 40 osób.
Organizację imprez traktujemy kompleksowo - oprócz sali oraz bazy noclegowej oferujemy usługi cateringowe. Wykwintne dania przygotowane przez profesjonalnego Szefa Kuchni ułatwią nawiązywanie kontaktów i pozwolą szybciej uzyskać porozumienie.
Na życzenie klienta przygotujemy specjalne menu. Polecamy również bufety tematyczne - ich smak zachwyci nawet najbardziej wybrednych, a urozmaicone menu zachęci do poznawania nowych potraw w ciekawej aranżacji.
Na życzenie klienta przygotujemy specjalne menu. Polecamy również bufety tematyczne - ich smak zachwyci nawet najbardziej wybrednych, a urozmaicone menu zachęci do poznawania nowych potraw w ciekawej aranżacji.

Po wcześniejszym uzgodnieniu
z Klientem organizujemy:
- wyjątkową oprawę muzyczną w wykonaniu kwartetu smyczkowego,
- degustację win prowadzoną przez Mistrza Polski Sommelierów.

Po wcześniejszym uzgodnieniu
z Klientem organizujemy:
- wyjątkową oprawę muzyczną w wykonaniu kwartetu smyczkowego,
- degustację win prowadzoną przez Mistrza Polski Sommelierów.
