Dom Przyjęć Mewa to doskonałe miejsce na zorganizowanie spotkania biznesowego lub imprezy firmowej, takiej jak:
  • szkolenie,
  • konferencja,
  • bankiet,
  • jubileusz,
  • inne imprezy firmowe np. spotkania wigilijne, wielkanocne.


Na terenie Domu Przyjęć znajdują się dwie sale:
  • sala konferencyjno-bankietowa - mieszcząca nawet 200 osób,
  • sala konferencyjna - przeznaczona dla około 40 osób.
Organizację imprez traktujemy kompleksowo - oprócz sali oraz bazy noclegowej oferujemy usługi cateringowe. Wykwintne dania przygotowane przez profesjonalnego Szefa Kuchni ułatwią nawiązywanie kontaktów i pozwolą szybciej uzyskać porozumienie.

Na życzenie klienta przygotujemy specjalne menu. Polecamy również bufety tematyczne - ich smak zachwyci nawet najbardziej wybrednych, a urozmaicone menu zachęci do poznawania nowych potraw w ciekawej aranżacji.
Po wcześniejszym uzgodnieniu z Klientem organizujemy:
  • wyjątkową oprawę muzyczną w wykonaniu kwartetu smyczkowego,
  • degustację win prowadzoną przez Mistrza Polski Sommelierów.
Sala konferencyjno-bankietowa dla 200 osób
Sala konferencyjna dla 40 osób
GALERIA
ZOBACZ WIĘCEJ
Po wcześniejszym uzgodnieniu z Klientem organizujemy:
  • wyjątkową oprawę muzyczną w wykonaniu kwartetu smyczkowego,
  • degustację win prowadzoną przez Mistrza Polski Sommelierów.

Dom przyjęć Mewa
Harbutowice 250
43 - 430 Skoczów

+48 601 154 506
Realizacja:
Agencja Marketingu Internetowego